1 Algemene Vragen & openingstijden
1.1 Wat zijn onze openingstijden?
Hieronder vindt u de openingstijden. Deze zijn onlangs geüpdatet. Wij streven ernaar om zoveel mogelijk open te zijn. Afwijkende openingstijden melden wij altijd via Google. Dus het kan handig zijn om vooraf even te kijken.
Onze reguliere openingstijden zijn:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 10.00 - 17.30 uur
Woensdag: 10.00 - 17.30 uur
Donderdag: 10.00 - 17.30 uur
Vrijdag: 10.00 - 17.30 uur
Zaterdag: 9.30 - 17.00 uur
Zondag: Gesloten
1.2 Welke koopzondagen zijn jullie open?
Op koopzondagen zijn wij vooralsnog gesloten.
1.3 Wanneer is een afspraak handig?
Uiteraard is iedereen bij ons te allen tijde welkom in de winkel voor al onze producten!
Natuurlijk mag u een afspraak maken voor producten waarbij wat meer aandacht nodig is. Zoals bijvoorbeeld hardloopschoenen, wandelschoenen of custom made inlegzooltjes. Maar dit hoeft niet.
Een afspraak voor skischoenen op maat is gewenst omdat het proces soms zo een twee uur kan duren.
1.4 Wat zijn onze regels betreft ruilingen en garantie?
Na aankoop van het product heb je 14 dagen bedenktijd om te besluiten of je de overeenkomst wilt herroepen / ontbinden. In deze termijn mag je het artikel thuis nog bekijken, beoordelen of nog een keer passen. In de meeste gevallen geven wij geld retour. Dit is echter ter beoordeling aan ons. Binnen 14 dagen na aankoop moeten wij het artikel ook retour hebben in de winkel. Wilt u een artikel uit onze webshop terugsturen dan gebeurt dit op eigen kosten.
Gebruikte artikelen nemen wij niet retour net als artikelen op maat waar veel tijd en aandacht aan besteed is.
Indien een artikel een fout bevat of u een klacht erover heeft gaat onze garantieregeling in. Echter dit geschied alleen als u een aankoopbon kan overhandigen.
Garantie
U heeft bij ons altijd garantie op de kwaliteit van een artikel. Echter geldt dit niet bij onjuist gebruik van de artikelen. Wij proberen garantiegevallen binnen 7 dagen op te lossen. In sommige gevallen kan dit echter uitlopen als de leverancier besluit om de artikelen te testen of te repareren..
2 Webshop
2.1 Schicken Sie auch Paketen nach Deutschland?
Sie können auch bestellen, wenn Sie in Deutschland wohnen. Versandkosten sind €6.95, Frei ab 100 euro.
2.2 Wat moet u doen als u een artikel wilt retourneren
De retourkosten zijn voor de koper.
Regel het via uw account:
Log in op uw account en ga naar uw aankoop. Kies het artikel dat u terug wilt sturen en druk onderaan op de retourbutton.
Of bel ons en wij sturen een retourlink waarna u na betaling het label kunt uitprinten
-------------------------------------------------
U kunt ook zelf het artikel terugsturen naar:
VS-sport
Nieuwehaven 9
2801 CS Gouda
Nederland
Zodra wij het artikel in goede (nieuw)staat binnen hebben storten wij het bedrag z.s.m. op uw rekening.
--------------------------------------------------
Lukt het u niet?
Vraag ons via email een retourlink aan te maken bij ons PostNL, kosten zijn €6.95.
3 Parkeren
3.1 Waar kan je bij ons parkeren?
Vlak voor onze deur zijn over het algemeen genoeg parkeerplaatsen. Je kan hier een kaartje kopen bij een automaat (max 1 uur geldig) of een parkeerapp (280001) gebruiken. Hiermee kunt u voor onbeperkte tijd parkeren.
De dichtstbijzijnde parkeergarage is Q-park Bolwerk. Vindt hier meer informatie over parkeren in Gouda.